Monday 4 February 2013

Sapra

Motif bunga rose.....yg ni boleh disulam pada sapra dan sarung bantal...
Sapra ni aku sulam semasa aku belum kawin lagi.Lagi empat bulan nak kawin aku
dah tak menerima tempahan sulaman.Macam2 benda kepunyaan sendiri nak disulam.
Ada ler 10 helai sapra sempat disulam....almaklumlah zaman dulu2...pengantin baru
kena makan dalam rumah, bukannya ada meja pengantin macam sekarang.
Ni dia gambar penuhnya....ada empat tompok bunganya...
Setengah orang suka sulam dua tompok bunga sahaja....nak jimatkan kos la tu...
Cuba tengok pandangan dari dekat...
Aku sulam dengan benang cincang....biru bercampur putih...tak payah nak tukar
benang macam2 kaler...bukan apa...takut tak sempat nak jahit 10 helai sapra sebab
hari perkahwinan dah nak dekat...
Sesiapa nak tempah boleh ler...murah saja...sehelai rm25 sahaja...tak termasuk belanja
pos....tapi selalunya aku pos guna courier service....cuma rm6 atau rm7 sahaja....
Kainnya aku yg beli....cuma bagitau kalernya saja...
Untuk tempahan sila pm 013 5870535

3 comments:

  1. Nak tempah mcm ni, buat sarung bantal. Berapa harga? Kain, warna, sama gak biru muda.

    ReplyDelete
  2. Nak tempah mcm ni, buat sarung bantal. Berapa harga? Kain, warna, sama gak biru muda.

    ReplyDelete
  3. Merkur 39C Classic - Classic BMX Handle - Tioga
    This vintage Merkur 39C classic tungsten titanium is a very aggressive one in a straight grip, is adjustable to give you the titanium sunglasses maximum amount of ceramic vs titanium curling iron power at a competitive price.Pros and cons include: Unique design ⋅ A bit of titanium knee replacement chrome, slightly lacking in quality ⋅ The handle is a bit of a steal from titanium white octane blueprint the original. Rating: 5 · ‎1 review

    ReplyDelete